Hej söndag !

asså idag är det verkligen typiskt söndags väder fan
regning, grått och kallt ! fyfan !   är skit trött, blev lite sent inatt höhö...!   Skulle träffat Hedda men hon hr typ dans så vi kommer ändå inte hinna, synd ! men jag ska typ träffa Lina sen när jag har varit hos farmor med min bror ! -.- .   men det blir säkert...roligt.!   ¨pallar inte att det är söndag eftersom då är det måndag imorn, och måndag betyder skola...*suck *
men vi har en till konsert på Onsdag i St; erikskyrkan, så det blir nog roligt !  nej men nu ska jag gå och göra mej iordning, sitter i en polo klänning och tights och hello kitty tjockis strumpor, hahaha känner mej as P-A-T-E-T-I-S-K !

aja, hare ! Pussar

Miriam

Mitt humör just nu ;
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0