hihi dag med jossan min baby,

sådär ja, nu är jag tillbaka från stan / kista

mötte upp jossan vid typ kvart i två på s-stationen,  blev typ helt super flummig av att träffa henne,
dampade för att det regnade när vi kom ut från tåget så vi fick typ panik och jag fick gå med min fula luva hela tiden -.-
menmen, när vi kom till buttrix så  var det vääärldens kö så vi palla inte den och stack till BR istället, dom typ hade ingenting och vi palla inte gå i regn så vi stack tillbaka till T-centralen och tog tåget till s-stationen, bussen typ gick en minut innan vii kom så vi missa, hahah sen fick vi typ panik för att vi inte fixat dricka ir ngt tills imorn, men det löste sig, trodde vi..menmen !  aja vi stack till kista och hittade faktist två röda tröjor som vi ska köra med svarta tights under. vi blir djävlar ist.  stack till H&M och chacka ny hårspray, jag är i djupt behovende av det. sen typ blev det glitter köpte bara nya örhängen och hårnålar. sen typ ringde mamma och sa att jag va tvungen att dra hem för att vi skulle på bio.. så jag drog hem i regnet med jussan så skilldes vi åt vid helenelund station,  
på tåget fick jag ett samtal om imorn som gjorde att jag fick ganska stor panik och ringde jossan som typ ställde sig och skrek sen när jag kom hem, haha men bruden va tvungen att lägga på eftersom hon skulle träffa en najs grabb, hihi.
aja, jag hoppas verkligen att morgondagen blir lyckad, det känns som det,

aja nu ska jag hoppa in u duschen, cya !

Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0