I´m back bitches

Usräskta för min usla uppdatering! Har haft så mkt bara och absoulut inte prioterat datorn först! Men nu ska jag skärpa mig! Jusste det är juh HÖRTLOV! Gud vad härligt, jag & johanna har bestämmt att vi ska vara med varnadra hela lovet! Så vi blirlagom trötta på varnadra till skolan haha!
Men ihelgen avr jag på Minas land med hennes familj& min familj, Väldigt mysigt!
Nu sitter jag och har sån fucking ångest för att jag ska gå och dansa,mitt huvud snörar och jag ahr jätte ont i min rygg! Men min mamma säger att jag måste gå!  Så jag tänkte ifall jag ringer johanna så kan jag vara med henne tills min dans är slut ! visst är jag värsta geniet!:D
SAKNAR DUMMA MIRIAM!
ÄLSKAR DIG!
pussar från en glad Heedda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0