Jag är sjuuk

Godmorgon alla söta läsare !

GIssa vem som sitter hemma med samma huvudvärk och förkylning ? Jo jag....
Vaknade för typ 50 minuter sen och har sen dess tagit en dusch och degat vid TV'n, 
ska snart äta frukost sen ser jag nog på film eller sover...måste få bort det mesta av förkylningen för imorgon klockan 19.55 går planet till london, och hur kul och frärst är det att sitta på planet med 1000 näsdukar ? ush ! 

jaja, jag är sjuk ju så det skulle inte vara helt fel att bara slappa hela dagen,  men nejnej,  jag måste packa och tvätta, och städa mitt rum, HALLÅÅÅ har ingen respekt för oss sjuka längre ? -.-    menmen nu sprängs mitt huvud av huvudvärk

Hörs nog senare,

lovelovelove / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0