Jag hittade dom!!!

jaa!! Herregud vad jag var rädd att jag var tvungen att gå utanglasögon hela veckan! men som tur hittade jag dom och gissa vart dom var....? I mitt löshår? hahah dom hade fastnat där!
Men efterdet så packade jag ihop lite saker och gav mig hem till mamma, och slog mig ner och tittade på älskade
The hills! Usch jag kom på att jag har spanskaprov på osdag och egentligen borde jag plugga på det men jag orkar inte!
Nu har jag precis bestämt att jag ska träffa MINA på söndag gud vad roligt det ska bli! Har inte träffat den sötnosen på hela året, så vi har väll mycket att prata om haha!
Men nu ska jag fortsätta nörda mig framför datorn!
Pussar Hedda J. Jag såg Gone baby Gone igår och det är faktist en av dom bästa filmerna jag har sett! Kanske den bästa verkligen värd att se! ifall man gillar action & thiriller!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0