jag suger på rubriker.

Tjabba.
Sitter nu och myser framför Bring it on med min älskade matti ( www.allasmatilda.blogg.se ) vi mummsar på en super god sockerkaka som vi nyss gjort och ska snart gå ner till matsalen för att äta lite middag och sen sticka iväg till dansen och dansa, ska också köpa mina danshuset kläder,hihi !
anyway va dagen ganska chill, va as grinig på ansambelspelet så Fredrik ( lärare och syssling )  pratade med mej lite efter lektionen och sa att jag måste vara glad och lalala, det gjorde mej bara ännu surare (a) Haha   åt lunch med Lina& Lukas på qben hihi det var kul.  pallade inte engelskan så jag och makki sket i den och satt på qben med mmassa häggvikare tillslut stack alla förutom pajjan och Salomon som chillade med oss eftersom dom va ur gulliga och skolkade från musiken för att hålla oss sälskap, haha sen kom Carlos också och då började vi slåss, det va ruligt !    annars va dagen chill, träffa Danni på spanskan blöö, gissa vem som grät ? -.- fan !  
aja nu ska jag gå och sätta mej med matilda igen, hörs nog senare.
btw, jag svarar fortf. bara på vissa samtal!
Pusshej / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0