jävla sverige!(och johanna)

Jahapp God kväll alla!
Idag så har det varit okej först började vi med matte i helklass då jag fick sitta brevid Johanna som annars går i en annan grupp än mig så det gjorde matten rolig! Hahah! Sen var det So&svenska i en hel evighet ähha! Och sist innan lunch hade vi spanska lika tråkigt som vanligt fast det blev juh roligare att ramsus sitter bredvid mig haha(A)!
Efter lunchen var det klassmöte och sen slutade vi! Då stannade jag och johanna i skolan för att vänta på ellen som slutade 20 minuter senare än mig och så då satt vi och flummade som vanligt i skolan haha. Sen efter en stund kom ellen och när vi skulle gå så ösregnade det! Så jaha vad gjorde vi då? Joo vi lånade ett paraply av vå vaktmästare ejob eller hur det stavas! Man tackar! fast vi tog bussen en bit istället för att gå ända till ellen, När vi klev av så gissa vad som hände då det var fucking bussen som körde i vattenpöl så ALLT vatten skvätte upp på oss men mäst kom det på stackars ellens kompis (kom inte ihåg vad hon hette). Men väll hemma hos ellen så myste vi och tittade på föräldrarfällan hehe: Vid fyra kanske kom hedda och gjorde oss sällskap! Väldigt mysigt!<3
Just nu sitter jag och tittar på tv och har det väldigt chill för mig själv haha! Ska slå en pling till Johanna& Väntar på att lilla freja ska ringa mig! och varför jag hatar johanna är för att den lilla skiten ska vara hemma imorn och ha det mysigt menans vi har frilufsdag!!
Hedda J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0