Jern och Lina är bääst

först av allt vill jag bara säga tack till två av mina absoluta bästavänner, MatildaJ och Lina som fanns där för mig igår kväll
kan inte skriva vad som hände, men jag har nog aldrig varit så ledsen / " rädd "      men mina älskade kompisar kramade mej och tog hand om mej och hyrde en rolig film med mej så jag blev på bra humör igen
Jag är verkligen gladast när jag e med dom och matti,   ushushuhs, hursom helst 
jag stack hemmifrån vid ungefär halv tio, och pratade med världens tjockaste andreas i telen innan jag mötte upp lina&Jern vid ICA så hyrde vi hotchick  och drog till lina och tittade på den och flummade, en MASSA !  hahaa sen gick vi och la oss vid halv 3 typ sen imorse vaknade vi vid halv 11 så gjorde vi frukost och tittade klart på PS. I love you . 
vid halv 1 så drog jag hem,   och tittade på OC  sen vid tre drog jag med min älskade mammi till stinsen och chackade nya skor till mej, blev ett par eskimåskor i fårskinn plus ett nagellack och foundation " svamp"  sen drog vi hem igen och jag har bara legat och tittat på OC så nu är jag utvilad och as flummig, och jag tycker synd om andreas som får ligga och lyssna på mitt flum i telefonen 
menmen, nu vill andreas att jag ska berätta ngt om igår så nu måste jag sluta skriva för andreas klagar så mkt !

här kommer bilder från igår ;



Klicka f�r att st�nga bilden
Jag och Lina dansar våldtäktsmans dansen!

Klicka f�r att st�nga bilden
haha jag hade tre mössor på mej !

Klicka f�r att st�nga bilden
I love us

Klicka f�r att st�nga bilden
jag försökte stoppa in täcket i påslakanet men det var bara jag som kom in där, inte täcket (aa)

Klicka f�r att st�nga bilden
Jag och Matilda flummar på ett bord :D

nej nu ligger andreas och stönar och säger att han dör nu så nu måste jag sluta

puss hej / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0