kan det inte bli helg!

ahah jag hr planaerat min helg nu och jag vill att den ska komma nu också! haahah på freags ska jag eventuelt på tjejmiddag på chixsen eller ha vet inte än. Och sen ska dom sova här, På lördags ska jag äntligen träffa söta miriam som har öppet hus som jag hade tänkt att komma på ahaha;) hahah nee då jag sak inte utsätta miram för det!<3
men idag hände et inget secillet örruto at jag serisöt kommer få IG på tekniken i åttan eller nian, Dels för jag kallade vår lärare än lite sur bitch och hon hörde det(A) mm och att tom, freja& jag inte gör ett skit på lektionen mm....
Men aja, jag är inte så teknisk av mig!
Imorn hoppas jag att träffa clara annas tror jag att jag gör ngt med tjejerna:) Känns otroligt länge sedan.
Nu sak jag fortsätta nörda mig framför datorn. Och jag bjusar p lite gammla bilder haha(A)
// Hedda
   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0