Konsert dags

jahapp, nu var det konsert dags !
Sitter hos min älskade barnrumpa Matti jusst nu, är ny sminkad, plattat håret och har satt på mej mina kläder jag ska ha, så var det bara Matilda kvar dåra, matilda har inte riktigt bestämt vad hon ska ha på sej, och dom som har varit hemma hos matilda vet hur mycekt kläder hon har, hon har inte haft samma tröjja mer än en gång på hela terminen, så mycket kläder har hon !   Och nu står hon och gnäller, och skriker, " JAG HAR FAN INGA KLÄDER ÖVERHUVUDTAGET " man bah; ehm nejnej ! haha

aja,  började iaf dageni kyrkan, repade i två timmar, va as pinsamt eftersom när vi stod och sjöng så fick Anna R för sig att knäppa upp min BH, självklart får hon upp den men inte igen den sen, men as bra liksom, så där stod jag med öppen BH oh skratta, as kul ! :P har bara haft en lektion idag annars, förutom lunch då, och på engelskan läste vi bara heela lektionen så det va chill.!     Nu kommer Matilda ut och har äntligen hittat någto att ha på sig ! JIPPI ! hihi.    mina dans kläder från danshuset har kommit, så funderar på att dra förbi där och hämta dom ikväll efter konserten !  menmen , det är senare det, nu måste jag sluta, vi ska ta bussen som går 15.57   så...aja bloggar efter tha konsert !

Pusshej / M

hihi här är min fina bästavän <3


visst är hon söt ?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Komentera: http://toopnootch.blogg.se

en as bra blogg, sökte lite så bloggar det va då jag hittade den, är helt förelskad i den! <3

2008-10-10 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0