Konserten är över -.-

sådär ja! nu var konserten övert
är lite synd för nu måste man typ vänta till julkonserten innan det blir en konsert, blöö, gillar dom här repen och allt innan en konsert, alla som söker till solo och hur maan går och shoppar nya matchande kläder till konserten, fixningen innan, allt otroligt mysiga pysslandet på sej själv...menmen !    allt gick jätte bra men blev hur irriterad som helst på femmorna när dom skulle gå av " scenen " en gång försökte musiklärarna göra tecken, men ingen lyssnade och allt blev bara sär, ! ush !  menmen. fasst konserten bara var typ en timme är jag sjukt trött nu, och sitter och små skrattar lite åt 7ma som nu har konsrt som började för 20 min sen ! :)   haha speccielt skrattar jag åt dej andreas som måste stanna båda konserterna för att sjunga bas stämma, haha sucker !  menmen, 

imorn blir det sovmorgon till 9.35 plus att vi slutar tidigare så det blir chillerill.   hur sjutton kan jag vara så himmlans trött ? Okej jag snacka med andreas typ as länge inatt, *suck*  bläblä tur att han har dubbel konsert  ikväll annars hade jag varit stekt nu ! blubb. menmen,  nu ska jag gå och titta på OC avsnitt med min bror, sen blir det nog sängen för mig ! 
Hare super,
btw, mitt comviq kompis har gått ut, och jag har kontant kort jaa, så jag kan inte svara på några som helst sms, men ni kan alltid ringa (aa)
Pussen !

är inte hedda världens gulligaste unge ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0