Ledig måndag.

and here we go again,    förkylningen och halsbrännan är tillbaka
YES....not !   är ju lediig idag eftersom vi hade öppet hus i lördags, Vet ni hur skönt det är, kan bara tänka mej alla som sitter i skolan nu på  ngn tråkig svenska lektion, hahaha !  Morgonen har tillbringats framför TV'n med OC och frukost, mysmys är fullt medveten om att jag borde göra något annat, typ sticka ut och springa eller något, men nej, jag är typ sjuk så idag ska jag BARA ta hand om mej själv !    Bror stannar typ hemma också idag så hinner nog umgås med honom lite,   så dagen ser nog ut typ;  sova, umgås med bror, titta OC, ta hand om mej själv, åka till skolan och hämta lite böcker i skåpet och sen kanske träffa min älskade granne frida som är hemma idag eftersom hon är " sjuk " haha

det här blir iaf en chill vecka, är ledig idag, kanske är sjuk imorn det beror på hur jag mår... onsdag blir det dans med Matti, villket alltid är lika kul att vara med den tjejen som allti får mej glad, sen på torsdag bär det av till London efter skolan med familjen, och sen tllbringas resten av helgen i London, med shopping, utställningar, fotboll, musikaler, mycket tid med bror, och sen det bästa, JAG KOMMER IFRÅN SKITEN HÄR HEMMA,  fatta vad bra jag kommer må, inga jobbiga samtal mitt i natten ( hej andreas ! )  inga jobbiga människor som håller på , INGENTING härligt va ?
menmen jag ska iaf få en tröjja av andreas som jag kan ta med mej  ! (aa)  
 
men nu ska jag gå och väcka andreas,     jo men, du sa själv att det är roligt att irritera ! ;)

Pusshej ! / guess who...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0