london

WOOOHOOO, ikväll åker jag !

Vet ni hur mycket jag längtar tills klockan blir 5 och vi drar till Arlanda ?  Sen vid 19.55 går planet till London, 
aah under lite mer än en helg kommer jag få slippa ALL skit som händer här hemma,  Kommer då tillbaka på söndag natt,    Jag har förövrigt inte mobilen med mig, så det e ingen idé att försöka höra av sig, eller smsa ir ringa,
menmen,  som ni märkte kanske i förra inlägget från mig så va jag ganska förbannad då ....
hahaha ni får nog räkna med sånna inlägg, jag va just då bara hur sur som helst på en kille, sen va j ag irriterad för att andreas inte hörde av sig efter 20 minuter som han sagt ngr timmar tidigare utan ringde först 3 och en halv timme senare, plus att jag är as förkyld och har as hes röst nu när jag ska till london, jävla sär ! hahahaha

menmen,  kommer föra dagbok under dom dagarna jag är i London, sen överför jag allting hit  när jag kommer hem!

lovelovelove / guess who.....

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag saknar dej :)<3

2008-10-23 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0