Måndaag !

tja !

Måndagen avklarad. aja, dagen började mycket bra.träffade AnnaG & Josefina på bussen, och sen kom Lina springandes i sista minuten,  haha Lina fick värsta rycket på jossan för att hon skolkade ! :P hade chillerill lektioner, och efter lunchen hade vi repetiotion med 4mb och 5mb eftersom vi har konsert med dom pluttisarna på Onsdag. i två hela jävla timmar stod vi och sjöng, men det var ganska kul så !  sen typ kubba alla till viby bussen och det blev jag, lina, elias,martin L, moberg ( fredrik )  och Andreas som drog hem till elias, det var mycket roligt, oftast, haha hade kuddkrig och alla typ satte grejjer i mitt hår, andreas mosa även mej 1000 gånger,idiot ! haha vi typ käka upp allt av elias bröd, hihi ! tog bussen hem vid typ tio i sex med lina, sen typ har jag bara chillat här hemma, funderar på att hyra en rulle ir ngt, ska änå lämmna tillbaka den från igår ! :)  haha, hela min jäävla tjocktröja luktar Andreas, e fett jobbigt, hade tänkt ha den imorn igen, men sen gosade jag med andreas på golvet ( hahaha ) hemma hos elias så nu luktar den killparfym som in i helvete, sucksuck ! menmen,  nej men nu ska jag göra nått rolit,

puss på rumpan / M

haha btw, vart har alla fått ifrån att jag och Andreas e tillsammans ? vi e inte det på långa vägar ! :)  haha säg vem som har sagt det ryktet och jag slaktar personen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0