Måndag.

åh det här har varit en mysdag, chillade fram till typ 2 innan matilda ringde och ville träffas, så jag gjorde mig iordning och stack sen över till henne, vi hyrde film, typ världens sämsta så vi slutade titta på den och satte på " den där mary " ist. hann inte se klart den eftersom matilda skulle ta ID-kort så jag drog hem ist. har chillat vid datan och nu sitter jag och as garvar åt Elias som flummar på msn, han skickar massa knäppa ljudklipp där han sjunger och skit, hahah !  Han e alltid lika kul, villket e bra eftersom jag e sjuk så då blir man glad av honom.

aja, imorn får jag tillbaka två av mina bästavänner, haha min mobil och mitt busskort. lovelovelove.
sen ska jag rakpermanenta mitt hår i veckan också !  Ska be syster fixa sidor på sidan också, hihi !
nej men nu ska jag fortsätta chilla med Bea & Elias,
Två underbara människor , Bea pratar med mej om en grejj och det e sjukt skönt att få prata med ngn om det,  och elias gör mej glad, tack sötnosar <3


Hihi min älskade mobil;
 

Loooooooove / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0