Nu bär det av till skolan, på en löördag !

möörf.   klockan är snart halv nio och jag har varit vaken i en timme, och det är LÖRDAG !
fuck of.  men det e för att det är öppet hus i dag i skolan sucksucksuck.  
aja, vi börjar kl. 9 och går till kl. 12. sen får vi ju ändå hela måndagen ledigt så det e egentligen ganska lungt för mig :D
aja nu väntar jag på att Lina ska komma  hit, så får vi skjuss till plugget, plus att då har hon med sej pajjen vi ska ge till Ebba och sånt där :) btw
ALLA måste gratta våran älskade Ebba idag, Shebobb @  hon fyller tonåring jueh !
aja,  sen efter " skolan "  så typ vet jag inte om det bär hem eller till Lina, planerna e iaf att vi ska vara med varandra typ idag, sen vid fyra kommer min älskade bror / vän  Acke hit med sin familj så då ska jag hem och goosa med honom, fan va skönt det kommer bli att få vara och prata med honom ! Akseel@     sen typ på kvällen lite senare så är det planerat typ bio jag och lina, sen vet vi inte om jern häänger med, villken bio vet vi inte, menmen  sen slaggar jag hos lina :D  hihi
Jag har varit hos lina typ varje helg i tre veckor, höhö ! 
btw, hedda  !  som du ser kan inte jag tyvär träffa dej, glömmde att jag bestämmt med lina plus att vi som sagt ska ha gäster,  förlååååt gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   jag älskar dig bebis, plus att jag fortf. inte kan svara på dina sms ! (aa) 

Men nu ska jag sminka mej, och notera alla människor i plugget idag att jag har LOCKIGT hår, det tar sej det tar sej :D

Aja
big love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0