Nu drar jag igång, även fasst jag inte vill !

nej nu ska jag försöka komma igång att blogga , vare sig jag mår bra eller dåligt !
ganska chillerill dag, var dock ganska irriterad vissa delar av dagen, suck...fick liksom världens rå damp på adam för att han putta mej och skit, så hade jag andreas jacka på mej som adam smuttsa ner så typ stog och skrek som fan på adam sen (aa) menmen, va på dåligt humör !
men trösstade mig själv då med att på torsdag nästa vecka drar det faktist av till London för min del.
Kommer bli helt underbart att komma iväg. F Aja, va ingen mentorstid idag så vi sluta tidigare och tur var det för då hann jag sätta mej på en bänk med Danni ett tag och snacka lite efter skolan, berättade allt för henne, och jaa, hon är nog världens bästa, visst det blev lite tårar, men vad är då bättre än att gosa ner sig i Dannis mysiga fjällis och bara gråta?
kom hem och har bar chillat sen dess, tittat på OC och ska snart sätta mig framför böckerna och ta tag i matten tills imorn, duktig flicka va ?   fast nej, det orkar jag inte, är som sagt ganska ledsen så det blir OC istället för mig, är as bra att titta på det när man är ledsen för dom har mkt värre problem och då insér man att ens liv e jävligt najs ändå !  haha plus att andreas glömmde få tillbaka sin jacka så den har jag nu och den luktar typ hur gått som helst så den får mej säkert på bättre humör, trots att jag ser gravid ut i den.... nej men OC & Chai latte, here I come !
Love / M



Jag hatar att jag inte bara kan berätta allting för dig...
fan va jag hatar att komma med sämst bortförklaringar,
jag hatar fan att behöva ljuga för dig...
jag lovar att jag ska förklara allting för dig, snart, förlåt Andreas..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha du och alla dina chai lattes! <3<3

2008-10-14 @ 20:55:44
URL: http://norrvikenmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0