prutt ! :D

Har inte kunnat blogga sen i tisdags för att jag inte har haft någon tid åt det.
menmen,
shoppade som sagt igår med Matilda (www.allasmatilda.blogg.se)och Lina( www.norrvikenmolle.blogg.se) , vi käkade även väärldens godaste middag, najsnajs, hände en massa roligt igår! OCH FÖRRESTEN! gissa vem som har disikerat en fisk ? hahaaha, vi gjorde det igår på NO'n, det va typ aaas läskigt, men jag gjorde det med Sebbe så det va ok, men det va lite små grosht när han peta ut ögat och skit! haha.

menmen, nu är det fredag och det är HEELG!  Lilla jag får också sovmorgon idag, eller ja, jag ska till vårdcentralen kl. 8.45 så därför e jag hemma nu på morgonen, ska kolla mina jävla benhinnor som är fucked up IGEN !  haha!
Efter skolan drar jag till Sollentuna C och typ köper foundation, ( NEJ JAG ÄR FAN INTE FJORTIS )  men jag måste ha en nu, är jätte blek !sen drar jag typ hem och sen vid halv 7 drar jag till Lina med Matilda W och bakar pizza och har det mysigt. ska bli så otroligt kul att bara vara med dom ! <3 

förresten, som ni nog vet har både jag och hedda lockigt hår ?
Och idag ska jag för typ första gången på typ aaas länge gå meed min riktigt lockiga hår,  haha e fan modigt av mig ! :)

Men men, nu ska jag titta lite på TV,  
bloggar sen. pusshej / MLJ@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0