rubrik

God kväll! Jaha den hära dagen har väll inte vart den bästa men inte den sämsta haha!
alla lektioner gick bra förrutom fucking kuk fitt (ursäkta mitt sårok men jag HATAR verkligen spanska)- för vi fick tbx våra prov och jag fick godkännt och var rätt nöjd jag hade inte övat ett skit , aa varför behöver jag inte skriva. Men så fort hela vår spanska grupp som tydligen är fullt av genier eller pluggnördar som serisöt bryr sig, aja all dom gick väll typ runt och sa att dom nt var nöjda med notable som är mycket bra! ÄHH kan man bli mer irriterad eller.
Sen pricken på itt. Var att Eva ville prata med oss,
Till mig och Linnéa sa hon att jag ska vara mer med på lektionerna för att jag suger på att stava mend et sa hon inte fast hon menade typ det...
aja efter skolan gick jag hem och åt lite medans jag väntade på ellen som slutade klockan tre.
Efter kom hon hit och vi flummade och pratade lite!Älskar dig gumman.
Men gud vad jag saknar dig miriam, jag vill verkligen vara hos dig nu när allt verkar skita sig för dig! Meen snart. Älskar dig och min idé var inte bäst för det var nästa vecka sex and the city& step up 2 the street kom ut:P
// Hedda

ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0