Shuu!:)

God kväll alla glada!
Idag ahr jag varit såhär härligt glad haha vet inte varför mena llt känns bara underbart!
efter en helt okej skoldag så gick jag och johanna till åhlens för att titta på parfymer& smink jag skulle beställa v pappa som ska till wien eller hur det stavas och det blev:
Paris Hiltons Can Can
Naomi Cambells Cat delux
Victor&Rolf
Och en foundation från Helene Rubinstein

Hoppas jag får ngt:) hahha
Men anyway sen gick vi till vårat vanliga hängställe alltså lindex men där blev vi utslängda av ngn agr& FUL bitch.
Så då förljde jag med Johanna till bussen för jag skulle möta ellen men hon ringde inte! Så jag började varndra hemmåt och när jag hade hämmtat lite saker hemma hos pappa så ringde ellen och vi bestämde att vi skulle fika på Nybergs! Och det var väldigt mysigt! Sen var jag tvungen att gå hem göra läxor, över till pappa, sen hem och äta midddag!
Nu ska jag göra engelska läxan bääh hatar engelska, suger på att stava...
Aja det är livet man får nöja sig med att vara snygg haha!<3
Pussar Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0