slutkörd som en bil utan bensin (?) det där va typisk hedda humor !

aah, är helt slutkörd!

Tjej kvällen hos Lina igår blev helt perfekt, men det blir det alltid när jag är med dom två brudarna !
vi sommnade faktist i hyffsad tid efter allt tjockis ätande och flummande !!     jag och lina har typ chiillat hela dagen som ni typ läste i tidigare inlägg! vid typ tre drog vi iaf in till stan och mötte  Matilda vid odenplan, vi tog en tur förbi espresso house eftersom det var dags för iaf mej att prova den omtalade chai latte, ocg OMG vad god den var. haha vågade smaka den tack vare hedda&elias som tjatat om hur god den var,  Det var lite småkul, lina ville såklart smaka och hennes första komentar var " ååh , den smakar julafton  ! "  sen drack hon upp typ hela,  tur att jag köppte en stor, annars skulle jag inte fått något ! :P    menmen, vi drog oss vidare mot norrmalmstorg och satte oss på bänkarna och småpratade lite, innan vi sprang in på NK och köppte mat, elelr macka haha :P  sen gick vi mot nybro kajjen och mötte upp klassen, sjöng upp och sånt där, vid halv 8 började allting, låtarna gick riktigt bra, tycker iaf jag, ända problemet var att vi inte var dom ända som skulle sjunga så vi fick sitta och lyssna på alla andra när dom typ spela mozart och skit på piano, allt avslutades med en förskräcklig opera sång av två gubbar ! blä !  tog sen taxi hem, när jag kom hem satt bror och typ 4 kompisar i matsalen och kröka, blev lite förvånad ! :P har suttit här i typ en och en halv timme nu, alldedes för länge!  menmen, imorn ska jag iaf först förbi farmor sen ska jag träffa den andra plutten som driver den här bloggen ! alltså Hedda ! :) mysmys, har bestämmt mej för att få träffa rasmus snart, så imorn ska jag tjata !  nej men nu ska jag lägga mej och titta på film ir ngt,
skriver imorn innan jag drar iväg !

massa pussar / MLJ  @

här ; får ni btw lite bilder
Klicka f�r att st�nga bilden
Anton med min halsduk på huvet, fråga inte varför !

Klicka f�r att st�nga bilden
Jag och min älskade matti på norrmalmstorg !

Klicka f�r att st�nga bilden
Är inte Lina världens sötaste ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0