sovmorgon

ååååh va skönt med sovmorgon, dock är jag besviken på mig själv.
Är dum och går upp halv 8 när vi börjar halv tio, egentligen det kunde räckt med åtta ?
suck har liksom inget att göra (a) får väll ringa och väcka Andreas snart  ! som hämd :D Idag efter skolan blir det hem till mej med älskade matti, planerat att titta rulle och baka lite, eftersom vi var så duktiga igår. hoppas också att hon tar med sej min plattång till skolan idag , glömmde den där igår så jag får gå med halvlockigt hår, villket jag verkligen hatar ! menmen, hihi är glad eftersom i fredags när jag var med Matti i kista träffade vi Karro och sanna ( perfekkt@ & Sanaahs@ )  eftersom vi aldrig umgåts på riktigt ir va man ska säga så har vi nu bestämmt att dom kommer till mitt plugg nästa torsdag och väntar på mej, plus att felli ( flizaan @ )  antagligen hänger med, hihi alla mina älsklingar ! :D
nehe där rök planen om att hämd väcka andreas, han logga precis in på msn och säger att han varit vaken ganska länge -.-  menmen, nu ska jag gå och äta lite frukost och sen dra upp bror ur sängen !

Maaassa kyssar ! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0