stressad!

Guuud vad jag är stressad, seriöst! Jag har matteprov på Onsdag/torsdag kommer inte ihåg och sen ¨på tisdag ska jag ha ngn fucking nyhetsrapportering:S Och vi ska vara klara med vår serie! ahaaa!hjälp mih, Och ´ännu är det bara än så länge söndag! Men ändå!
okej tibx till idag; johanna min älskade sov juh här och det var väldigt nice förrutom att jag blev så jävla skrämd av en äklig lite gubbe som typ jobbade på pea och så. Han hotade med att stäng av hela min dator& min pea, och jag hade inte sagt min pea men ändå visste han vad jag hette! så jag blockade honom och raderade mitt pea konto! Så nu heter jag kling@ playahead,se hhaha kling&klang det är jag& johanna;)
Men som tur fanns min underbara pojkvän där! Så jag satt och pratade med honom medans johanna valde en film vi skulle se!
Idag har jag inte gjort nånting, johanna åkte kanske vid halv 2. Och sen dess har jag duschat ätit och ltie sånt! Har bara tänkt att slappa och vänta tills dansen börjar!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0