The chics are back!

Såå var det äntligen helg:)
Och jag måste bara appråpå att jag&miriam har lockigt hår så har jag en bild på mig i mitt "riktiga" hår! Ni får se haha
Men i fredas så sov jag över hos sötnosen johanna och det var som vanligt sjukt roligt och vi flummade och lite saker som vi helst vill glömma! Haha;)
Idag så vaknade vi typ vid nio haha fett tidigt men det var fucking johannas mobil som vibrerade som värsta jordbävningen! Så då gick vi upp och tittade på gossip gilr! JAG VET VAD SOM KOMMER HÄNDA:D(det är dom avsintten som inte har kommit till svergie än ifall ni inte fattde det)
Idag ska jag bara ta det lungt och umgås med familjen eftersom jag ska bort igen ikväll. Ska sova hos min Moa! Gud vad roligt det ska bli har inte träffat älskligen på åratals känns det som och om precis on vecka har vi ett årsdag:)
Det fick bli en bild då haha min dator dampar:/// Hedda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0