tisdag.

Tjenare.
Sovit gott ?  Det har iaf jag gjort.
 
jaha, idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska iaf få min mobil, så jag och pappa ska typ dra och hämta den på kungsgatan, sen kommer Embla förbi  med mitt busskort som jag varit utan i typ två veckor, -.-  sen ikväll blir de bea, så ska vi försöka fixa en grejj med två små grabbar :)  vet inte riktigt vad jag ska göra,
Imorn onsdag ska jag iaf vara med min älskade Jern och sova över med henne, hihi alltid mysigt,
Torsdag;  Ska antagligen träffa Jossan, är planerat en typisk dag för Jossan och mirre i tidigare dagar, haha asså vi ska göra sånt vi brukade göra när jag var fjortis, så det blir typ krök och brittan på högsta volym ! :D höhö
fredag ; Antingen drar jag med min fiina bästis hedda till hennes land och har det super mys, ni anar inte hur mkt vi har att prata om, plus att det skulle vara ngt haloween grejjs där,  eller så drar jag med Jossan till GX  hahhahahaha, för gammla tiders skull, e typ Haloween tema där, ni kan ju gissa vad vi sattsar på om vi går ? höhö.
Helgen blir väll antingen på Heddas lanf eller någon annanstans får se,
Men nu ska jag iaf fixa mig, Ska ringa och beställa tid för rakpermanentning nu!


Monika Kristina Miriam Furumo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0