torsdag

IMORN ÄR DET FREDAG !
hihi. aja torsdagen är avklarad , det var najjs men det var lite tråkigt väder....
skulle ju träffat Matti idag men när vi fick sluta tidigare på spanskan idag så fick jag ett samtal av Syster där hon sa att vi skulle till frisören och kolla uppsättningar till brölloppet, hihi , Så då kunde jag inte träffa Matti., det va synd ! menmen, thats life ! hade chillerill dag, haha va as kul på SO'n då micke höll på som fan och gå in i vårat klass rum och skiit, okej läraren blev fett irriterad menmen, det va kul för klassen, (aa)  hade världens läängsta jävla svenska med våran läskiga svenska lärare, men var duktig flicka och lyckades göra klart mitt föredrag och nästan hela min bok recenstion, och den ska ändå inte vara inlämmnad förens den 3 November, duktigt va ?  slutade efter det och jag tog en najjs promenad hem.  När jag kom hem snacka jag lite snabbt med Andreas i telen men sen kom bror hem så då palla jag inte snacka me han längre så jag satte igång att göra en mumsig kladdkaka ist. hihi när den var klar skar jag upp två FETA bitar och drog upp til min fina granne Frida och käkade och tittade i skolkatalogen eftersom jag inte fått den, men det har hon blev ganska nöjd, men vet ni hur bra Matilda blev ir ? aaaaah maj gaard asså ! helt sjukt.  lånade även gaaanska många tröjjor av henne, ur söta var dom btw, sen vid typ fem drog jag ner till norrviken stn och mötte syster så stack vi til frisören och där blev det lite snack om frisyrer och sminkning och skit aaah va kul det kommer bli ! sen tog vi en promenad hem vid ICA mötte jag Lina & Matti som varit hos Jern ( Matilda J )  och tittat på skolkatalogen hihi vi flummade lite haha och det första min syrra var när vi hade gått skilda vägar va " asså stackars människorna som får stå ut med erat flumm hela dagarna " Hahaha ! nu kom jag nyss hem och väntar på att mamma och syster ska komma hem från ICA och börja med maten hihihi.  menmen,nu ska jag gå och .hm jag vet inte vad....kan bestämma vad jag ska ha på mej imorn så får jag sova längre imorn:D  aja

hare good / M

här är jag jusst nu (aa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0