torsdag !

sanktaa luciiaaaa....sen kan jag inte mera ! kan inte fatta att vi har börjat sjunga julsånger i skolan nu, helt sjukt !  aja...
haha nu kom jag precis hem från Ester, det va najjs höhö ! :D
aja dagen va ganska chillerill, hände typ inte så värst mkt, hade ont i huvet hela jävla dagen, och typ mensverk hata...hade as chill SO satt bara och ritade på min älskade SO - mapp och satt i martan@ 's knä och skojjade !  Hihi,  btw, jag hade VÄRLDENS TRÅKIGASTE SVENSKA LEKTION PÅ 70 MINUTER IDAG, jag sommna (aa)  Aja, efter skolan tog jag sällis med min älskade Matti till tåget, hihi det var rolig, hahah sebbe va as äcklig på tåget med min klubba ! höhö...   aja mötte Makki på S- stationen så vi gick in i centrum och jag köppte en Chai latte sen tog vi en promenad tillsammans, genom malmvägen höhö, va så sjukt länge sen jag var där, saknar nästan, så sköna människor där...aja tog typ 40 min att gå igenom hela skiten sen skilldes vi åt vid Konsum i Töjnan och jag drog upp till ester, tittade på film och käkade, det blev The pacifaier, eller något, haha den filmen är ganska...konstig :P   aja som sagt kom jag nyss hem och funderar nu på vad jag ska göra, en sak jag vet iaf, det e att jag ska SOVA IKVÄLL ANDREAS ! DU VET SOVA, INTE PRATA TELEFON ! aja nu ska jag chilla lite med martan  på msn, han berätta ngt som jag bara måste få veta mer om (aa) 
aja Ciao ciao / M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0