London

Haha hedda, släng dej i väggen, I'M BACK FUCKINH HOE'S!

Först måste jag säga grattis en dag för sent till Lukas ( ruffsbollen ) som fyllde 16 igår, grattis grattis.

Jaha, back to sweden,faan va skönt att vara hemma, nu blir det  lite uppdatering om min helg i london;

Torsdag; Kom till arlanda vid typ sju, var då  helt slut eftersom jag var sjuk... fiade lite med familjen och smsade med frida som hade problem med Anthon, ( hennes pojkvän )   Menmen,   flygresan bestod av , blod, svett och tårar, hahha nej men iaf svett & tårar.  ushushush, jag tappade helt kontrollen över allting, det slutade med att jag inte hörde något, asså jag hörde inte  min egen röst, jag mådde super illa, och svimmade nästan....ushuhs,  från flygplatsen tog vi iaf en taxi shitt dom va fett konstiga menmen,   sommnade typ direkt när jag kom till mitt och Hannes hotellrum, (aa)

Fredag; Väcktes utav att hotellrums telefonen ringde, suck  det va iofs mamma som rindgde för att vi skulle äta frukost, så jag tog en dusch och bytte sen om,   Frukosten blev en riktigt engelsk frukost, ni vet sån där med ägg och bacon, och vita böner och allt, det va faktist inte så gott så jag åt inte så mkt (aa)  vi typ åt i en timme innan vi bytte om till andra kläder och stack sen ut på stan, vi började då  med en promenad och gick på madame toussaaad eller hur det stavas,  hahah   jag va as rädd för dockorna dom va ju så levande, höhö.  menmen, sen efter det stack vi ut på stan och kollade, hittade ett par jeans från GAP,  efter att vi kollat några timmar gick vi in på en pubb och åt lunch,  yummie (aa)   efter det fortsattes shoppingen, hittade dock typ ingenting, men jag och mamma köppte typ två storra plastpåsar fulla med spa- grejjer, höhö så pappa och bror dampa sönder på oss ... sen stack vi till Covent Garden och gick till ngn Hackett afäär som bara finns i England typ, så där typ shoppa pappa och hannes loss, höhö nej men det va värsta kill afären med kostymer och allting, jag sommna i en stol där (aa) sen hittade faktist jag en jätte fin koffta på Replay som jag köppte, eller pappa köpte, (aa) id typ sju drog vi hem till hottellet, tog ett bad och sov lite innan vi drog ut igen för att äta middag,  va typ fest på ALLA gator, det va välldigt roligt att titta på  alla typ sär människor, tillslut hitta vi iaf en italiensk resturang, satt där och åt i typ två timmar, innan vi drog oss tillbaka och sommnade sen vid typ halv 2 ? alltså halv tre i svensk tid ! :D

lördag; Dagen började typ likadant som fredagen,  jag invingde faktist mina nya grejjer då, vi stack ut och på stan igen, fasst vi stack till ngt ställe som hette speachers corner, eller ngt, det va typ vääärldens största park, men den va fin faktist, där köppte vi muffins och cola som jag och bror sen gick och mummsade på,  sen typ åkte vi sån där buss med två våningar, hihi det e ju faktist ett mååste om man är i London, när vi kännde oss hungriga gick vi in på ett Tapas ställe, hihi det var riktigt gott men jag va inte så hungrig så fick inte i mig så mycket, på tapas stället träffade vi faktist en familj, elle ren vuxen son och hans föräldrar och sen sonens fästmö, och tjejen var då Colombian, det va lite kul, innan dom visste att jag och min bror va från colombia också så sa dom faktist att colombianska tjejer är dom vackraste, här tycker jag att jag och hedda kan känna oss stolta ! hahaha,  menmen, efter så delade vi iaf upp oss och jag hittade en supper söt väska i mocka, som jag såklart köpte (aa)  eller mamma köpte dåra (aa)  vi typ provade 1000 skor, men hittade inga jag ville ha ,vid 4 mötte vi upp pappa och hannes och vi stack tillbaka till hotellet och bada och skit sen stack vi ut och åt på typ billigaste stället ushush, det va as äckligt ingen typ åt ngt, haha sen var det dags för första äventyret för mig och bror, vi skulle köpa chips, SJÄLVA ! haha men det gick faktist bra ! sen vid halv 8 stack vi till en teater, eftersom vi skulle se The Lion King, shitt den va så sjukt bra, alla som åker till London MÅSTE se den, det är då lejjonkungen 1 fast i teater, hur ball som helst,  efter den vid ty halv 12 , alltså halv 1 i svensk tid stack vi hem, jag och bror tittade skräck film och åt chipps hihi ( ojojoj jern, lägg märke, jag såg skräck film ! )    haha

Söndag; Sista dagen dåra, gick upp vid typ 9, och åt frukst och allt det där,  pappa och hannes skulle på fotbollsmatch,
Chelsi - Liverpool,  dom va typ fett stolta för att dom skulle dit, liverpool vann för örigt över Chelsi med 0-1 första gå ngen Chelsi förlorade på hemma plan på fyra år, ojojoj, aja, eftersom dom stack påå fotboll så gick jag och mamma till ett köp centrum och fixade våra naglar hos en tjej, va kul eftersom när vi skulle säga vad vi ville ha så diskuterade vi på svenska, så hon som stod i kassan ir va man ska säga bah, e ni från sverige? asså så hon på svenska, vi blev fett förvånade och bah aa ? så visade det sig att hon också var det, hon va till och med från Sollentuna, det va lite ballt faktist,hon kommer till Sollentuna i jul så då ska hon ringa mamma så ska vi få våra naglar fixade och allt sånt där,hihi,  aaja mina naglar är iaf jätte fina nu hihi och dom sa att jag hade jätte fina naglar redan innan (aa) sen gick vi och åt lunch på ett jätte mysigt ställe,  fast lunchen blev inte så bra, jag fick reda på att både mamma och bror visste om ngt jag har gjort..som man inte ska göra så det blev mkt snack om dt, blev paff när mamma frågade varför jag gjort det ? menmen,  sen typ tittade vi i massa afärer och jag fick en Oxford munkjacka  sen vid 5 mötte vi upp pappa och bror etersom dom varit påå matchen, vi drog och käkade på en spansk resturang och sen stack vi till tunnelbanan eftersom vi va tvunga att komma till hotellet tidigt eftersom en bil väntade på oss och skulle skjussa oss till flygplatsen, det var tydligen viktigt at vi va i tid,
men då hände det som inte fick hända, alla tunnelbanor åt det hållet vi skulle åt var inställda, för att banan var ur funktotion, jaha det var ju bra liskom, och då va det liksom 5 min kvar innan bilen skulle åka, så vi försökte få tag på en taxi, men ALLA var upptagna, så efter en halv timme fick vi en taxi... -.- då va alla rätt nervösa för om vi skulle missa planet eftersom det tog en timme till flygplatsne, men det gick bra killen sdom körde oss typ gasa ssom fan så vi hann planet va tlill och med försenat 30 min ! turturtur !  planet gick vid 20 i tio, ( 20 i elva i svensk tid )  flygresan gick betydlgigt bättre hem ,s ommnade direkt när flyget lyft från marken, sen sov jag hela resan hem, resan hem tog 1 h & 50 min, bättre än resan tid som tog 2 h & 15 min, aja vi kom till Sverige lite över 1 och då tog vi en taxi hem, haha när jag satte på min mobil hade jag fått massa söta sms av människor ! då blev jag glad,  sommande vid typ tre, hemma i min egen sääng,

hahaha aaamygad villket inlägg, hahaha nej nu pallar jag inte skriva mer, gör ont i mina fingrar !


Pusshej ! / M

bilder kommer sen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej men då är jag oxå stolt över att vara colombian.

2008-10-27 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0