15/9-08

Tja alla balla.

Måndagen är avklarad, skönt nog,
Började dagen med musik, haha rå garva med AnnaG typ hela lektionen så det va ju kul, även fasst vi va sjukt ofokuserade och det lät typ skit om hela klassen, men det va måndag morgon och alla va trötta, ha förståelse! 
Chillade vidare hela dagen, med svenska och lite andra najjs ämmnen,
Träffade Viktor ( Leks@) på luncehn och chilla med honom typ hela lunchen medans vi gick runt och leta efter Linda( Lill-lindiz@) haha hittade sågspån på marken också så vi typ kassta det på varandra också, moget (aa) hann prata om ganska mycket, riktigt trevlig grabb det där asså :) Hade bild och idrott efter lunch, bilden gick helt okej, jag är längre än Elias ( lillebrorsa@ ) och det e jag glad för, men Andreas( A-andersson @ )  är fortf. ett huvud längre än jag, fuck u !  lekte typ kurragömma i "skogen" sen på idrotten, så det va chill,
kom hem vid typ kvart i tre trots attt jag slutade 10 i 2 , hur lyckas jag? aja, satte mej vid Datan och
Lukas( ruffsbollen@) hjälpte mej med engelskan och lite sånt därnt! har typ bara chillat. sitter nu i typ myskläder ( tights, lång t-shirt och en stor munkjacka) så det e mysigt,

Jusste, jaha varför är Heddas kompisar så jävla snälla mot henne när hon e sjuk? hur många gånger har mina kompisar kommit förbi med godis och skit till mej när jag e sjuk? NOLL! fuck off, haha nej skojja bah, ni e bäst bitches!
haha en sak e lite rolig jag och
Andreas låg ochsnacka i telen i typ förrgår natt och när andreas e trött snackar han en massa skit, så börja han snacka om att han skulle skapa en egen värld på pluto, och massa skit, haha så igår fick jag en bild på den där " världen" hahaha, det ända jag kan fatta e typ en fotbols plan och lite vatten? fan vikken ball värd!
Nej men nu ska jag gå och ringa
mamma och kolla när hon kommer hem så ska jag städa bilen så jag får lite money , har shoppat upp allt i helgen, så
Puss hej

MLJ!

här e Andreas "värld" förresten , visst är den..ehm...vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0