29/9

Juust nu sitter jag och tittar på idol och laddar bilder:)
Idag så var skolan väldigt bra och flöt på bra! Efter skolan så gick jag och johanna hem till mig och gjorde té och mackor väldigt gott! sen gick vi till rådmansgatan tunnelbana för att lämna in mina skor hos en skomackare för min klack har gått sönder!
Sen drog vi till odenplan för jag skulle köpa ett par chanel örhänge på shecity med den fucking affären var stängd! Baaajs, aja tar det imorn! Sen gick vi hem till mig och tog det lungt!
Jusste igår så var vi på min älsklings match eller för träning! Väldigt rooligt haha! Vi presenterade oss för alla trevliga(vissa mindre trevliga) som johanna kan intyga. Sen var det dans lika trevligt som vanligt.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0