åh-Nani så kul att se dig! haha bara jag,Lina&MatildaJ fattar!

bluuuuuuuubb!  Orka Måndag? e sådär jävla grått och risigt ute jusst nu, och jag ser typ likadan ut själv, har mina typ ofärgblå/gråa Fornarina jeans, vitt Linne från SALT och min gråa Cardigan från Gina Tricot, BLÄÄÄÄÄ hemska Måndag, ushushush! sen är det jobbigt för jag har varit duktig idag och gjort allt som jag ska nu på morgonen i en bra takt, så att trots att jag låg kvar i sängen en 10 minuter blev jag ändå klar 25 minuter innan jag skulle gå, nu är det iofs bara en kvart kvar men ändå, vem fan pallar? bomba mej med sms idag, det lär behövas, kan iofs bara svara på Comviq (aa) 
 
Inga pussar idag, jag är för grinig idag! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0