buenas noches? !

Och där var tisdagen förbi!

sitter här nere på undervåningen med Pappas laptop, och känner att jag gjärna skulle villja ha en själv, skulle egentligenvara helt underbart, right?

aja, dagen har väll varit helt okej, va typ lite små deppig hela dagen, men men så blir det ibland. Skulle dragit till malmvägen efter skolan med Makki och snackat med ngr fucking horor som jiddrar med henne, men pallade fan inte, drog hem ist. och chillade, Mormor kom också, *suck* haha, plus att min brorsa va hemma med en kompis, så snackade lite med honom också är så jävla kul eftersom han typ e som en bruuur för mig (aa) drog ut ett tag för att sammla tankarna och då ringde lilla Andreas gick till stuttsmattan och snacka där, så medans jag snackde med Andreas kom FridaS ner ( granne ) hon tog också konfirmation i helgen så hon hade fått en prada mobil, jävla unge, titta lite på den och snackade med henne om en massa skit höhö. nu kom jag typ nyss in, Andreas gör typ matten så jag väntar på att ha ska bli klar och sen riga mej och hjälpa mej, är så sjukt underbart, Andreas hjälper mej med det ,mästa i skolan,bl.a NO, Sen kommer Lukas ( S ) och hjälper mej med Spanska och Engelska, är det inte underbart? vilka vänner man har asså!  haha va as kul, men person i min klass typ bomba mej på msn bara för att hon/han tyckte det va aaaaaaaas ballt att jag och Andreas hade kramats idag i skolan, WOOOW liksom! haha, nej men nu ska jag vara duktig ficka och plugga NO, har NO prov nästa fredag tror jag så jag sätter igång redan nu, känner att jag vill vara på den säkra sidan, btw, imorn blir det inget bloggande tror jag, dansar så har ingen tid till Data på Onsdagar,

aja simma lungt, Puss

Miriam.

Btw, ni har väll inte glömmt att lyssna på The killers ? Fy på er som inte har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0