Freedaj!

Nuu ska jag skriva lite snabbt om veckan;
Fetr som inte jag inte har haft tid att blogga ska verkligen försöka mer(biler kommer senare fixar min ipod så)
Meen måndagen hände inget speciellt jag skulle ha varit med ellen men sen kom vi på att vi bara kunde göra ngt i en timme för jag skulle vaara hemma vid 5 och vi slutade typ halv 4 eller nått sånt! Så jag ick hem istället och myste.
Tisdag; Soom vanligt. Efter skolan så gick matilda&jag ner på stan och hon hittade en jätte fin och snygg skinnjacka! Verkligen jätte snygg. Efter så fickade vi och små pratade trevligt.
Onsdag:Jusste då träffade jag söta clara som kom hem till mig. Först satt vi och pratade om allt sen kom vi på att vi skulle baka så då gjorde vi det! Kolakackor blev det jätte goda vi äger på det hahaha:) Anyway så kockade vi te och tittade på the hills hhaha(A)
Torsdag; Dans Dans och dans men det blev inte så mkt för mig fick inte ta i så mkt men det avr roligt ändå!
Och nu till fredagen
Dagen började med 40 minuters matte efter en otoligt stressig morgon, Som tur han jag i tid. Sen vid nio så mötte jag mamma utanför skolan och tog bussen till karolinskasjukhuset där jag skulle hjärnrönka min hjärna(ni får tyvär inte veta varför). Men allt gick bra och jag är inte cp:skadad eller nått sånt bara så ni vet(A)
Efter tittatde mamma och jag lite i affärer och åt lunch ngn stans på ett jätte gott thaiställe på ondengatan precis vid min skola fiffigt!
efetr var det gympa som itne jag var med på pga min förkylning som aldrig vill gå över hatar deeen.
Nu sitter jag och väntar på att the hills ska börja sen ska jag packa för att sova hos johanna L med tjejgänger ska bli mysigt! Så bloggar antagligen inte ikväll ha deet så bra uta mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0