fuck off.

Tjabba.

Ska egentligen vara i skolan nu, men allt va sjukt jävla jobbigt och jag kännde att om jag inte får lite " lugn" kommer jag bryta ihop som jag gjorde igår också. Så gick på NO'n,  det gick typ åt  helvette, skulle plugga till provet, försökte läsa igenom en massa text i boken men tankarna var åt ett helt annat håll.. så efter den lektionen orkade jag nu inte, och sa att jag skulle till " tandläkaren" och tog en promenad hem med Victors iPod och lyssnade på musik, känndes skönt att vara för mig själv ett tag, det här kommer bli en jobbig dag, det vet jag men nu får jag fan kämpa mej igenom den, ska snart bege mej tillbaka mot skolan för att gå på Engelskan, hoppas jag klarar den här dagen ,Men något jag alltid kan trössta mej med är att min underbara syssling Tara kommer hit från Dalarna imorgon, har inte träffat henne sen jag var på landet, ush, fan vad jag  saknar sommarn, helt jävla problemfri, två månader på landet, fan va det var underbart egentligen saknar det, saknar allt det där när man sitter med tjejerna där och pratar om allting, året, skolan, allt och skrattar, sen var det den där jävla sista kvällen 2 aug. faaaaaaaaaaaaaaan va jag vill tillbaka dit.... ush ush! Nej men det blir ju mini sommar kul imorn eftersom Tara kommer och henne träffar jag enbart på sommarn så då blir det kul, är lättad över det eftersom hon alltid förstår mig, tack babe.  nej men nu får ni ha det så bra!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0