fucked up monday.

Tjaa, har inte bloggat sen i fredags, har inte hunnit/ Orkat, ska försöka komma igång igen, så fort jag fått iordning på mitt liv. jaha, måndagen nästan avklarad iaf, har vrit en jävla skit dag, fick stå ut med att sitta i samma klassrum som någon en hel jävla dag, var tvungen att se dår den där personens röst och skratt hela jävla dagen, aaah fan vad sur jag blir på sånna som han,

aja, dagen började med ett jävla "gråt-anfall" innan första lektionen, fick dra med mej matildaOW in på en toalett och gråta...hade musik som gick si så där, va så sjukt ledsen efter den här natten,grät en andra gång hos Danni när jag träffade henne, haha hon e typ världens underbaraste, som ska snacka med det där lilla horbarnet i min klass, hahaha!
sen på svenskan hade jag låst inne mina nyklar i skåpet i fredags så jag fick gå till expiditonen och be dom knipsa upp det, när jag vänta på vaktmästaren träffade jag alla balla ungar från 7ma, där bl.a Jossan som vet hur jag mår så stod med dom i korridoren och grät ännu en gång, dom va fett sööta och stod och krama på mej as läänge, lilla jakob gav mej världens bauta kram, ÄLSKAR hans kramar! tyvär, kämpade mej igenom den lektionen, hade sista lektion idrott, hade sjukt ont i halsen så bvar inte med, så jag, Ollie och AnnaG tog en promenad från häggvik till norrviken, och tog sen bussen tillbaka, (aa) slutade sen, kom nyss hem och har chillat på datan sen en typ timme :P  vette fan va jag ska göra nu, får se om jag får taag på MatildaJ så ska jag nog snacka med henne om allting, så får fan hoppas att hon fattar!

aja, tack iaf till ni som ställde upp för mej, det betyder så sjukt mycket för mig;
tack ni är bäst; MatildaOW, Jossan,Lina,Jakob, Oscar,Danni, MartinK, ,& Makki,Älskar er.



så iaf som ni kanske fattar är mitt liv inte så undrbart jusst nu, så får se hur mycket energie jag har till blooggen, men eftersom jag råkar ha världens underbaraste vänner så klarar jag nog den här skiten utan dom där två som håller på och får mej att må fucking skit, idioter. aja, tjaadåå, ajusste har fått låna pappas gammla mob eftersom han köppt ny, så nu kan man nåå mej igen på samma nummer som förut!:)

Puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0