Godmorgon!

Godmorgon, är ni vakna? :) Det är iaf jag, sen exakt 06.47 haha.
Var duktig flicka igår och gick oah la mig klockan 22 så nu är jag pigg som en nötkärna!
Har frilufsdag idag, som jag förövgrigt inte har någon lust att gå på, menmen, känns lite
misstänksamt att vara sjuk idag när man mått prima resten av veckan! höhö.
Men hursomhelst, börjar klockan nio på vallen så jag har lite extra tid så jag tänkte blogga om gårdagen
så här är min lilla tisdag;
mötte först upp matildaJ och tog bussen med hene, träffade där, victor&Martin&Joel, det var kul, slöade hela spanskan genom att titta på the queen eller hur det stavas, alltså var det en film på victors iPod, hade matte med min underbara lilla makki sen , så det var najs, fick inte jätte mycket gjort men lite, man hinner ju inte, det är ju så mycket att prata om nu när vi inte går i samma klass längre, Höhö, chillade sen, men på lunchen sa alla att det var as äcklig mat så jag,victor, calle,linda,michelle,moa,sara,sofiaB,LinaK,&LinaM drog till Donken, haha det var lite små kul, fick iaf springa som in i helvette sen (aa) blev överlycklig när min NO lärare sen sa att vi inte skulle disikiera den lektinen, hade verkligen inte klarat av det men ist. blir det nästa vecka -.- ! Hände typ ingenting, men efter tha school tog jag sällskap med min älskade matti ( MatildaOW@) in till stan/odenplan, där hon skulle dansa och jag mötte upp finaste Hedda, som förövrigt typ kissa på sej när vi träffades, drog hem till henne och käkade TOAST, eller varmamackor som Hedda säger, menmen  pluggade lite där och sånt där, blev mest prat menmen, drog hem vid typ halv sex och chillade, sen vid typ halv 8 blev det msn, så snackade med Martin och MatildaJ, och fick då någon inpuls på att jag ville färga håret, och prova lite mörkare, så efte typ 10 minuter var Matilda här, och färgade mitt hår, nu är det mörkare och inte lika rödaktigt, kan lägga upp före och efter bild sen :)    nej men nu ska jag gå och platta mitt hår så jag kan ta bild på det åt er sen!

Puss, /  M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0