hata line dance, ush ush ush !

yoyoyo !

den här skoldagen har varit ytterstplågsam, ush, började med språk, okej det var ganska chill, satt i korridåren med lukas typ hela lektionen och " pluggade " till provet, men vi snackade om en massa annat,jävla najs grabb asså .
fortsatte sen med matte, och shitt villken huvudvärk jag fick, ush plus att den fortfarande sitter kvar blöö.
 hade sen kör och sån skit, eller vi skulle haft kör men 7mb och 7ma körde var för sig, sen i slutet kollade vi på varandra eftersom vi har konsert nästa vecka och då ska vi sjunga en låt var som vi ska ha olika så vi övade på  dom idag, najjsnajjs. hade chillerill lunch med Matti och Lina,  vi pratade om en sak ( hemlis )  haha, sen hade vi fakist ite NO och SO utan FUCKING SÄR HOR BÖG MAMMA KNULLARE LINE DANCE, aaaaaaah hata!   bläbläbläblä  ! höll på fett länge men allting spårade ut iaf för dom jag stog vid ( joel, makki, andreas och martin L ) haha  men vi gick och satte oss i slutet sen typ dampa andreas på mej för ingenting, ? men men

något som jag längtar till nu är dagarna onsdag- söndag, blir nog as bra dagar, för imorn, onsdag så ska jag eftr skolan vara som alltid med matti, och  dansa på kvällen, dock vet jag inte om jag kunner vara med, men det är alltid roligt att vara ned matilda ! sen på torsdag ska jag, Matti&Lina gå på våran efter längtade shopping runda i kistaC ååååh vad jag älskar dom brudarna så en shopping tur med dom blir nog inte fel, sen på fredag blir det ännu en gång matti & Lina, då vi ska ha våran lilla egna tjej kväll, så vi ska dra hem till lina och baka pizza och ha det super, vet ni hur mkt jag längtar eller ? sen på lördag blir det nybro kajjen, pallar inte förklara ! hahahaha!
men nu ska jag ta en dusch och ta hand om mej själv och sen titta på en film, plus att andreas nog ringer snart och vill helst inte att han ska ringa precis som igår då jag stod mitt i duschen, kul :P så nu ska jag gå och ta hand om mej själv, plus at jag skavara duktig flicka och gå och lägga mej tidigt ikväll eftersom jag inte sommnat förns vid 1 halv två dom senaste dygnen pg.a andreas ! och jag vill vara påå topp imorn faktist !
men iaf, duschen var det, ses&Hörs,

pusshej / M


btw, e det bara jag som tycker att hedda och hennes pojkvän är det sötaste paret som finns ? tyvär har jag inte fått träfa honom  än men men, dom e iaf sjukt gulliga, right ?

Kommentarer
Postat av: johanna

stolt fotograf (:

JAAA DOM ÄR SÖÖÖÖÖTASTE!

2008-09-30 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0