hata mörker.

Nu har jag varit duktig flicka!

Min mamma harfått för sig att jag tydligen har alldedes för mycket kläder, och vägrar därför köpa några nya till mej förens jag har rensat min garderob, hon har helt enkelt sagt "stop" Det är något som stör mig något otroligt mycket,

Men nu gick mamma och la sig för någon timme sen, och jag har lite små ångest för att Andreas inte är vaken ( för att göra lång historia kort så har jag sömn problem och han är då världens underbaraste människa och pratar i tele med mej varje natt tills jag kan sommna och sitter sen i telen ett tag efter att jag har sommnat så att jag säkert sover) Hur gulligt är inte det? Men ikväll var han så sjukt trött och jag har ingen lusst att ha mini fight med honom för att han är grinig imorgon så han fick helt enkelt gå och lägga sig, jusst nu ångrar jag mig något otroligt... så eftersom han sover så tänkte jag att då har jag ingen som gnäller på att jag inte lyssnar på vad han säger för att jag gör andra saker så då tog jag mej tid åt att slänga ut varenda klädesplagg ur min garderob och rensade den sen, en del kläder åkte bort, och la också undan en del sommarkläder som ändå bara tar en massa onödig plats, plus att detser ut som om jag har mindre kläder då och får då nya,

Så nu är min garderob fixad igen, för ca 1 h 30 min låg alla kläder in knölade i alla lådor så det bara var en stor röra, hittade en massa kläder också som legat längst in, ibland älskar jag att städa och sånt där. Okej, det här är ett låångt inlägg om typ mina kläder och Andreas, men nej jag gillar inte att sitta uppe ensam på natten och veta att Andreas ligger några 100 meter ifrån mej och sover skönt i sin stora feta säng, aah .Imorn ska jag iaf KANSKE åka och kolla på en jacka till mej själv, sattsar på skinn, exakt som resten av Sveriges befolkning, och sen blir det väll ett par höst stövlar, får se får se.
Nej men nu ska jag sätta på en bra rulle och distrahera mig själv med,

MLJ@

här får ni också en bild på bebisen som jag alltid snackar om, bilden är iofs sämst eftersom man inte ser hans ansikte, men ändå (a)


Andreas Andersson. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0