Heddaaaaaa.

Jaha jaha, nu kom jag nyss hem från stan, och Hedda!

aja, vakna vid typ halv tio, chillade typ hela morgonen, väckte också typ Andreas vid Kvart över tio, pratade med honom i typ en halvtimme innan jag och mamma drog till kistaC och köppte mina älskade stövvlar, ( se bild i tidigare inlägg) plus en snygg cardigan, som jag nyss fick veta att Lina kanske ska få, aja, tog en fika med mamma, sen drog vi mot Sollentuna STN där mamma släppte av mej och jag tog tåget in mot hedda och mötte henne vid BK, käkade lite där och diskuterade också bloggen, drog oss ut på stan och vi hittade en del hedda hittade; en sjal en mössa och jag vette fan! haha fråga henne, själv blev det ett par benvärmare skit söta och en jätte söt mössa :) aja vid typ halv 5 drog jag mej hemmot och nu försöker jag övertala Andreas att köpa en sjal till mej jag tror jag lyckas, nästan vad tror ni? avgör själva för så här lyder våran konversation på msn jusst nu;

Aηdεяsson | säger:

kanske

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

Snälla

Aηdεяsson | säger:

kanske

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

men vad ska jag göra för att du ska ge mej pengarna?

Aηdεяsson | säger:

vet inte

Aηdεяsson | säger:

hallå länka skiten så får jag se

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

villken skit?

Aηdεяsson | säger:

sjalen

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

det e ingen skit

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

den e rosa på bilden typ men den ska va vit

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

asså den e jätte fin när man ser den i verkligeheten

MLJ; Haha snäälla Andreas skickar:

( skickar bild på sjalen)

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

asså den ser bättre ut på
Aηdεяsson | säger:

150:- FÖR EN SÅN DÄR ?

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

jaaa?

Aηdεяsson | säger:

sån kan man ju typ göra i slöjden ? lr kanske inte men ändå

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

men andreas du ska bara känna på materialet!

Aηdεяsson | säger:

okok vart finns den

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

indiska

Aηdεяsson | säger:

jahapp då åker jag dit imorn och känner på den

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:

driveru?

Aηdεяsson | säger:

nej

MLJ; Haha snäälla Andreas säger:
men gud

hoppas att jag får sjalen (aa)

aja puss / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0