heelgen!

Okej jag siger på att uppdatera mig men ska skriva lite om helgen och imorn kommer bilder!
Fredag: Var väldigt nice, EFter skolan gick jag hem för att fixa till tjemiddagen med linnéa, freja& johaanna
.Och den blev väldigt lyckad vi hade sjukt roligt haha jag älskar er tjejer!
Lördagen; så var typ alla sjukt trötta efter fredagen så vi latade oss en stund sen så drog freja till plattan, linnéa var tvungen att komma hem så då gick jag och johanna ner till odenplan! Men så orkade vi nte stanna däärså vi drog ner till stan och flummade där:D
Vid halv 6 var johanna tvungen att gå så då blev jag ensam igen hahha! Nej men det är faktist en otroligt tråkig lördagskväll!Men men sånt är livet så jag satt och pratade i telefon med johanna välidgt trevligt!
Och idag ska jag möta johanna gen vi har värkligen blivit tajta nu! Och johanna vet du hur sjukt glad jag är att du började i min klass?? Så vi ska väll möta upp rasmus och chilla:)<3
Pussar Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0