Jag är duktig flicka!

Tjabba.

Som ni vet hade jag frilufsdag igår, det var ganska kul (aa) eller nej, jag typ hann springa 800 meter, sen BÖRJADE MINA FUCKING JÄVLA BEN JIDDRA MED MEJ!  Hade ben hinns inflamation i femman och nu har jag haft problem med benhinnorna sen dess, så det kom upp igår och jag kunde inte vara med mer igår, men jag hjälpte till ist. haha när hela klassen körde fotboll chilalde jag,MatildaN och matildaOW, och hejjade på klassen, så vi gjorde världens konstigaste pyramider och skit och skrek så min hals va helt hes efter (aa) Sandra kom när vi vavid höjdhoppet så jag snackade lite med henne innan hon drog sej vidare, hihi, efter allting som slutade vid kvart över ett drog jag och MatildaW till Viby och hämade hemmnyklar från min mormor, drog hem och tittad på Bridget Jones dagbok 2, och mysade, laga mat och sånt där, vid halv 8 drog vi och dansade, eller mina ben va fortf.fucked up så jag satt och tittade på, det va inte jätte kul men men!  sen stack vi och hyrde film, blev " skillsmässa på franska" och köppte chips och hade det mys, slutade med att båda sommnade med kläder på , med smink och hela skiten, hhahaha !

Vaknade iaf vid typ nio imorse, drog och köppte lite frukost och vi hade en luugn morgon, eftersom vi har z-dag idag så vi var lediga, men vi har NO prov imorn så vi har pluggat större delen av dagenm, men duktiga lilla jag hade glömt mina  böcker i skolan så jag stack och ämtade dom medans våran lilla kladdkaka var i ugnen :)  sen typ titade vi på bid daddy, så himmla gullig, fortsatte plugga och gick sen ut, vid typ tre drog matilda hem och jag snackade lite med frida innan jag gick in och satte mej här (aa) väntar nu på att mamma ska komma hem så hon kan förhöra mej,
här kommer lite bilder från igår och idag :D


Andreas spelar fotboll:



Våran snygga pyramid.




Här är den andra.



Andreas går och bär på elias.



Jag pluggar idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0