Jag är här miriam!

Nu ska jag verkligen börja blogga mer allt gpr inte ihop liksom, men nu när det är svinkallt ute så tror jag att jag kommer blogga mera!
Men anyway så igår var det välfigt mysigt jag får lägga upp bilder imorn eller senare johanna var då footografen!
Vid sex kanske vi kom till johanna och då började vi med att äta, det var jätte mysigt. Då jag, freja, och linnéa fick värsta damp/skrattattacen haha fan vadvi skarattade och jag tänker tyvär inte nämna varför hahah!
Sen så chillade vi och satt och prata och sånt, Sedan dor vi till buylando och gjorde bort oss där och verkade helt fulla (fast vi var dock inte det ifall man inte blir full på en cider som jag tror) Sen orkar jag inte skriva mera. Mena allt var toppen!
Idag så vakanda vd vi 10 tiden typ och låg och pratade en stund om en sak som hände igår(om mig) det börjar med att jag har en pojkvän haha mer får ni inte veta! Sen gick vi upp och åt frukost efter det så satte vi oss och tittade på eva&adam herredu vad man får barndomsminnen! Sen så gjorde vi iordnign oss föratt träffa min pojkvän och alex.
Efter en stund så kom vi iväg till plattan och resten orkar jag inte berätta!
Hoppas ni får en rolig lördagskväll!
Pussar HJ
Jag orkar tyvär inte ladda in bildern min dator är för seg men på måndaen kommer det massor! Det lovar jag vet att det blir rätt tråkigt med bara text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0