Killar gör mig orolig.

Hallå Hallå söta lilla bloggen!

Har inte haft tid åt datorn senaste två dagarna har hafft fullt upp,
Hur som helst har den här veckan gått otroligt fort. Redan fredag liksom..Hade en otroligt chill dag idag.
Avslutade det hela med NO, eftersom förra plattserna inte funkade bytte vi plattser idag, är osäker på hur det kommer gå det här, hamnade på andra raden bredvid Andreas och bakom oss sitter MatildaOW och Moberg ( Fredrik) och Moberg är bästavän med andreas Och matilda med mej, hm..är ytterst tveksam till att Eva kommer bli nöjjd, Efter skolan promenerade jag hem, dels för att jag glömmt mitt busskort hemma och för att jag var sugen på att gå i min egna lilla värld! Va ute låst i ett tag när jag kom hem innan jag gick och mötte min älskade granne, Frida, gick till ICA och sen upp till henne vid halv fyra drog jag mej hemmot och har fixat lite här hemma sen dess,

blir lite små orolig, Andreas och jag pratade nyss som vanligt i telefonen då han helt plötsligt blir jätte ivrig och säger att han måste fixa en sak, försöker fråga vad han ska göra men nej det får jag absolut inte veta?! satt desperat och försöktte klämma ur honom vad han ska göra men han e så envis så det e helt omöjligt, och han blev bara mer och mer stressad över det han skulle göra,och sa att det tar 5 min sen ringer han mej igen,, nejnej, det har gått snart en halv timme och nu får jag sms hela tiden där han säger; "Jag ringer snart!" "är snart färdig " borde jag vara orolig för vad han gör? ush vet inte vad den grabben håller på med längre, förra fredagen pratade jag i telenfon med en aning full Andreas, ush ush ush, vad håller min älskling på med? okej, nu får jag ett sms där det står " ska spackla ett rum. ringer sen" va fan ere här? haha nej men nu ska jag chilla lite på msn&pea,
Hörs nog senare, pusshej.

Mirre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0