Lördag.

Jaha jaha, lördagen är förbi,

vad har hänt idag? jo vid typ förmiddagen drog jag med mamma, pappa och storebror till KistaC och kollade på lite kläder, hittade en del, sen vid typ fyra kom storasyster och Conny ( hennes typ blivande man) :P
la undan lite kläder och gick sen på bio med familjen såg "Patrik 1,5" den va helt okej, kanske inte bästa filmen men men. mötte också AnnaG i kista, små prata lite med henne najjs najjs, efter filmen tittade vi på ett par skor till mej, ett par som jag troligtvis köper imorn med Hedda, hittade också en ROSA munkjacka som jag nu har på mej, och en vanlig grå t-shirt faktist och en blå, svårt att förklara, hittade en Cardigan på Ginatricot som jag också köper imorn.
Kom iaf hem vid 7 , va as förbannad och ledsen, jag hatar min jävla pappa ibland, så Andreas ringde mej och gjorde mej som alltid glad igen, han e bäst! vid typ 20 i tio drog jag med mamma och hyrde film, blev " something new" nu börjar eftertexten rulla och filmen var faktist bra, nej men nu ska jag fixa lite små grejjs, eftersom Andreas ringer om en typ halv timme eftersom jag typ ska sova då så jag orkar med shoppingen imorn! haha!
Massa pusaar

MLJ
DS_240181_A.tif    DS_240181_B.tif      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0