måste fixa livet först, sen bloggen.

Pallar ingenting jusst nu, är bara så sjukt förvirrad...Livet är helt upp och ner, och jag vet inte vad jag ska ta mig till....
Orkar inte riktigt bry mej om något, och vill helst bara försvinna från skiten ett tag,   så jag får se hur uppdateringen kommer bli från mitt  håll, ska slänga in inlägg så fort jag har ork och lust till det, blir nog mest bilder kanske , så ni får nöjja er med dom ist för en massa långa texter,   kommer tillbaka till bloggen så fort jag har fått ordning på mitt liv och vet villka mina vänner är och inte,  så länge kan jag säga att jag älskar er mest av allt ; Andreas,Matti, Lina & Hedda !
Ni är allt, och det ni gör för mig är underbart,

/ MLJ @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0