Onsdag

Så klarade jag den första skoldagen den hära veckan:) allt gick bra förrut att matte är vårt första ämne och moa& jag öppnade inte ens matte bökerna på 40 minuter vi hade juh så mkt att prata om har inte setts på evigheter!
Efter skolan så mötte jag ellen och så drog vi till åhlens vid odenplan och där köpte jag flyttande ljus och tésil eller vad det heter!
Sen gick vi till stan där jag köpte allt mina saker plus ett par jätte söta troser& ett par vita ringar från indiska.dom har faktist börjat få riktigt fina grejer där speciellt asseceoarier eller hur det stavas:P
Nu ska jag plugga vidare måste ta igen två dagar och typ ALLA våra läxor är till torsdagar! Fuck lärarna.
Med mitt nya kärleksté och colanappar så tror jag att jag överlever. Pussar Hedda

Trosorna och den andra tröjan:)

Örhängen och mina "fina" läxboker!

Flytljusen&foundation



Tröjan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0