pea flört ?

Tänkte bara kolla, vad tycker ni om " pea-flört" ?  Vet att vissa ansér det vara fjortis och lalala, och osocialt att ta kontakt via pea, fb, msn eller bdb eller va som helst! Själv vet jag inte vad jag tycker, för typ 99 % av alla människor tror inte att det kommer funka, medans resten tror att det kommer, min granne och  barndomsvän har träffat sin pojkvän på fb och dom e ändå sjukt kära, så visst funkar det, men är det bara en engånsföretelse eller tror ni det funkar på flera ? jaaa jag vet, hedda har sin dream boy, men men käften unge !   kom på och tänka om det är okej eller inte nu när en kille precis tog kontakt med mej på pea ?   blöö, känns sjukt omoget att ta kontakt på pea, men men ! hahaha man kan ju alltid roa sej lite med det, eller är det taskigt .... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0