shulula

Idaag så är det så att jag åker till mitt land till söndag och tyvär kan ni inte nå mig för jag har inga pengar på min mobil fast ifall ni har comviq är det bara att sms! Men ni kan juh ringa haha:)
Igår så var jag med hedda hela dagen, först följde vi med rasmus,daniel tror jag att han hette och jacob för att bowla haah har inte gjort det på år och dar(A) Men men jag förlorade såklart haha! Efter det så kom vi oinbjudna till oskar m som bodde precis bredvid haha och när vi kom in så satt alla framför en dator och speladd ngt sjukt tråkigt kisgsspel man bah; mooget! Haha och det töntigaste var att ena "laget" satt i ett annat rum med dator och körde mot dom andra i andra rummet! Skacka om sociala!!!
Aja när vi kom livade vi upp lite, vi hadae kudd/godedjurskirg eller jag&alex sen så spelade hedda T och massa andra guitar hero men jag suger på det så jag stod över hhaha nöjde mej med att titta:P
Sen så blev vi utslängda av oskar nee men hans föräldrar kom snart och itrapphuset så mötte vi hans mamma,tuur att vi gick:P
Efter det så gick vi värsta omvägen för att hedda hade glömmt sina nycklar hemma och det var typ ingen hemme men hennes syster visade sig vara det!
hemma hos hedda chillade vi lite och tittade p¨å pirates of the caribbean där heddorna satt och dräglade över hur snygg johnny depp är! Mateen var sjuukt god tänk ifall min pappa kunde laga sån mat!
efter så mätte vi ellen och bjöd över rasmus eftersom hedda och han bor grannar!:) Så han var där tills jag skulle gå.
Väl hemma sommnade matilde i sovan , och vi gick och la oss!
Pussar Heeedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0