sjukling!

Nu har jag fått yyp det alla mina  kompisar har och alla andra,feber,har ont i halsen,mår illa och sån skit! Usch och jag hoppas att jag mår bättre imorn då jag ska sova över ho matilda eller hedda med ellen också ska bli väldigt mysigt men får se ifall jag inte känner mig allt för dålig.
Ska äta frukost nu och sätta mig framför tv:en,tror att jag slinker ner till affären lite senare och köper ngt gott och ngn tidning,Jusste jag missar min dans idag också:/
Men skriver senare antagligen efter som jag inte kommer att ha ngt roligare för mig.
Sjuka pussar HJ(KOm på att jag har en  webbkam jag som är så lat att ladda up bilder blir juh det bra men ni får ursäkta hur jag ser ut jag orkar inte bry mig just nu eftersom ingen ska se mig:P<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0