Fortfarande sjuk...

Jaha idag blir det väll samma sag som igår, tv,datorn,äta och annu mera tv&dator sen äta hahah men man
kan inte göra så mkt när man är sjuk och jag har otroligt ont i huvudet känns som det ska sprängas men tog just en alvedon så det blir väll bra snart ska försöka städa mitt rum också kanske rensa lite kläder så ja får plats med höstkläderna nu,Och juste mamma ska köp uggeen älskar henne! Hon är världes bästa mamma på alla sätt och hon är som min bästa vän verkligen!Sen blir det lite shopping som jag skrev med pappa eftersom han ska betala tror jag hehe(A)Jag skulle ha sovit över hos Matilda med ellen& hedda men det gick juh inte nu ursh hatar att vara sjuk! Fast när man är frisk så vill man bli sjuk för att vara hemma från skolan förrvirat!:P
Har tittat på Tillbaka till framtiden 2 faktist rätt bra.
Nu ska jag jag fortsätta nörda mig framför datorn pussar HJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0